ინტეგრირებული გაკვეთილი:
თარიღი: 13 მაისი 2014წ
ჩატარდა: ინგლისური ენა და ისტორია
პედაგოგები: ნ.ეფხოშვილი და ხ.დოლიაშვილი
გეგმა:
გაკვეთილის თემა: ,,Times of change.”
მიზანი: ინგლისური - მოსმენის და ლაპარაკის უნარ - ჩვევების განვითარება.
ისტორია - საპრეზენტაციო უნარ - ჩვევების განვითარება.
სტანდარტი: ინგლისური - მოსწავლეები იგებენ მოსმენილს და სწორად პასუხობენ შეკითხვებს
ისტორია - მოსწავლეები მეცნიერულ აღმოჩენებს უკავშირებენ კონორეტულ ისტორიულ პერიოდს და ამზადებენ
პრეზენტაციას გაკვეთილის მსვლელობა:
ინგლისური - 25 წუთი
აქტივობა 1: ვაცნობ ახალი გაკვეთილის თემას და მიზანს, ვახდენ წინა მასალასთან დაკავშირებას კითხვებით:,, როგორ დაადგინეს მეცნიერებმა სიმართლე, ჩვენ მიერ ნასწავლ წინა ტექსტში: ,,Strange but true”? რომელი ტექნიკური გამოგონება - საშუალება გამოიყენეს მათ ამ სიმართლის დასადგენად?
აქტივობა 2: დაფაზე ვწერ სიტყვა ,,Invention”- გამოგონებას და მოსწავლეებს ვთხოვ ჩამოთვალონ ის ტექნიკური საშუალებანი რომლებიც მათ იციან.
აქტივობა 3:მოსწავლეებს ვთხოვ სათაურის და სურათის მიხედვით გამოთქვან ვარაუდი ახალი ტექსტისშინაარსის შესახებ.ვეკითხები თუ იციან სიტყვა ,,hoax”-ის მნიშვნელობა.ბავშვები თავიანთ ვარაუდს გამოხატავენ.
აქტივობა 4: ვასმენინებ ტექსტს.
აქტივობა 5:ხმადაბლა , დამოუკიდებლად ვაკითხებ ტექსტს.
აქტივობა 6: ვთხოვ ქრონოლოგიურად დაალაგონ მოვლენები -სავ.4 გვ.67
აქტივობა 7: პასუხობენ შეკითხვებს საკუთარი სიტყვებით - სავ.5გვ.67
აქტივობა 8: ტექსტის შინაარსის შეჯამებისას ვუსვამ შეკითხვებს: 1.,,ყოველთვის გჯერათ იმის რასაც ისმენთ ახალ ამბებში? რატომ ? რატომ არა?“ 2.კომუნიკაციის რომელ ფორმებს იყენებთ ?
3.რა დადებითი და უარყოფითი მხარეები აქვს თანამედროვე ტექნოლოგიებს ?
ისტორია - 15წუთი
აქტივობა 1: ხდება პროვოცირება კითხვით: ,,იქნებოდა თუ არა შესაძლებელი ასეთი ხრიკის , ტყუილისგანხორციელება თანამედროვე მსოფლიოში?“
აქტივობა 2: პრეზენტაცია - რა ვიცით პირველი საკომუნიკაციო საშუალებების შესახებ.
პრეზენტატორები: 1.მაჩაბელი, 2.ღონღაძე, 3. ნებიერიძე, 4.დიდებელი
აქტივობა 3: სლაიდების ჩვენება.
აქტივობა 4: პრაქტიკული სავარჯიშო - მორზეს ანბანი.
შეფასება : განმავითარებელი :1. მოსმენა - ლაპარაკის
2. პრეზენტაციის
საშინაო დავალება : ტექსტის თხრობით სწავლა - გაკვეთილზე შექმნილი გეგმით -
( ქრონოლოგიურად დალაგებული მოვლენების მიხედვით ).
რესურსები : ჩამწერი,CD დისკი,სახელმძღვანელო, დაფა , ცარცი , პრეზენტაციის სლაიდები ,
მორზეს ანბანის პრაქტიკული ნიმუში, მსოფლიო რუკა.
თვითშეფასება
• ინგლისური - ჩემი აზრით პრეზენტაციები ვრცლად იყო მომზადებული თუმცა მოსწავლეებმა კარგად გაართვეს თავი, კარგი ხომ არ იქნებოდა თითოეულის გამოსვლაუფრო მოკლე ყოფილიყო,რათა უფრო მეტ მოსწავლეს მიეღო მონაწილეობა.
• ისტორია - მომავლისთვის გასათვალისწინებელია ორივე საგანზე დროის თანაბრად განაწილება. მთლიანობაში გაკვეთილი ორივემ დადებითად შევაფასედ.
No comments:
Post a Comment